Щиро вітаємо переможців відділення «Мовознавства» та «Літературознавства, фольклористики та
мистецтвознавства»:
1. Полякова Олександра Євгенівна, учениця
11-А класу – І місце (секція «Літературна творчість», тема «Два
виміри реальності»);
2. Бакунова Поліна Миколаївна, учениця 10-А класу – І місце (секція «Російська література», тема «Человек на пороге смерти в произведениях Л. Толстого, А. Чехова, А. Куприна»);
2. Бакунова Поліна Миколаївна, учениця 10-А класу – І місце (секція «Російська література», тема «Человек на пороге смерти в произведениях Л. Толстого, А. Чехова, А. Куприна»);
3. Сало Дар’я
Сергіївна, учениця 10-А класу – ІІ місце (секція «Українська мова та
література», тема «Словотвірна активність зоонімів сучасної української мови»);
4. Іванченко Катерина Сергіївна, учениця
10-Б класу – ІІ місце (секція «Російська мова», тема «Речевые средства
интимизации в эпистолярном жанре» (на материалах писем А.П. Чехова)»);
відділення «Наук про Землю»:
1. Облогіна Поліна
Олегівна, учениця 9-А класу – ІІІ місце (секція «Географії та
ландшафтознавства», тема «Географічні аспекти розвитку туризму в Харківській
області»);
2. Калашніков Микита
Олегович, учень 10-Б класу – ІІІ місце (секція «Географії та
ландшафтознавства», тема «Демографічна ситуація селища Комсомольське
Харківської області»);
відділення «Хімії та біології»:
1. Боцман Матвій
Романович, учень 10-А класу – ІІІ місце (секція «Загальна біологія», тема
«Філафаги липи у парках м. Харків»);
2. Кирилова Євгенія Ігорівна, учениця 10-А класу – ІІІ місце (секція «Біологія людини», тема «Соматотипологічні особливості центральної гемодинаміки підлітків»);
2. Кирилова Євгенія Ігорівна, учениця 10-А класу – ІІІ місце (секція «Біологія людини», тема «Соматотипологічні особливості центральної гемодинаміки підлітків»);
3. Гасанов Руслан Вадимович, учень 9-А
класу – ІІІ місце (секція «Хімія», тема «Дослід властивостей травильних
розчинів для виготовлення друкованих плат в домашніх умовах»).
Очікуємо результатів участі учнів ХЛ № 89
інших відділень МАН!
Немає коментарів:
Дописати коментар